דברים שיש לקחת בחשבון בעת פתיחת שירות ליווי עסקי
האם אתה איש עסקים שחושב להקים שירות ליווי ללקוחות? לפני שתעשה זאת, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון.
לפני כל דבר אחר, בצע את בדיקת הנאותות שלך ובצע בדיקות היתכנות. זה יאפשר לך להחליט אם המיזם העסקי הזה כדאי או לא.
מקום
כאשר מתחילים מיזם עסקי חדש, המיקום הוא בעל חשיבות עליונה. ודא שהמוצרים שלך מוצגים כראוי במיקום אידיאלי כדי שתוכל ליהנות מכל אותם לקוחות אמידים שישלמו את החשבונות שלך בשמחה. כדי למשוך את מירב הלקוחות, כוון למרכז העיר תוך התחשבות בתחנות המטרו הקרובות שלך. אם אתם מתכננים להרחיב את פעילותכם באופן משמעותי, השכרת או רכישת שטחי משרדים במיקום מעולה זה יכולה להיות האסטרטגיה האידיאלית. עליך גם לבנות צוות מרשים של אנשי מקצוע מנוסים. זה לא יהיה קל להפריד בין מעוררי ההשראה לבלתי ניתנים לתיקון, אז אתה חייב לעשות כמיטב יכולתך כדי שכולם יהיו מרוצים ופרודוקטיביים. מפעילים מצליחים יקצרו החזר ROI מתגמל כמו גם את הסיפוק מהידיעה שהם בנו מיזם עם יסודות חזקים.
ליווי עסקי בונה תכנית עסקית
כאשר פותחים עסק, תמיד יש את ההכרח ביצירת תוכנית. תוכנית עסקית משמשת כמדריך שמכיל את כל האסטרטגיות והרעיונות המרכזיים הדרושים להצלחה במיזם הליווי שלך. לא רק שזה יעזור לך להבין את כל ההיבטים של הארגון שלך, אלא גם לארגן הכל לאסטרטגיה ברת השגה עבור סטארט-אפ.
תוכנית עסקית מוצלחת צריכה לכלול סיכום מנהלים, אסטרטגיה שיווקית והצהרת תחזיות פיננסיות. קיום הרכיבים החיוניים הללו בתוכנית שלך יהפוך את הבטחת המימון לעסק שירותי הליווי שלך להרבה יותר פשוט.
מימון עסקי הליווי שלך יכול להתבצע בכמה דרכים. אתה יכול להפעיל מודעות בפרסומים מקומיים, לשכור מומחי מכירות אם יש לך את הכספים, או להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו Yelp ו-Facebook כדי למשוך מבקרים לאתר שלך.
התוכנית העסקית שלך צריכה להכיל סקירה מקיפה של כל המוצרים והשירותים שאתה מתכנן לספק, יחד עם מידע תמחור עבור כל אחד מהם. בנוסף, כלול ביוגרפיה קצרה על הבעלים ואנשי המפתח בארגון שלך.
תוכנית הליווי העסקית שלך צריכה לכלול גם סקירה כללית של התרבות והיעדים הארגוניים של החברה שלך. זה ייתן למשקיעים פוטנציאליים תובנה מדוע השירות שלך בולט מאחרים במגזר שלו, כמו גם לספק ללקוחות סיבה משכנעת להשתמש בשירותי הליווי שלך.
בחלק זה של תוכנית הליווי העסקית שלך, עליך לבצע ניתוח מקיף של המתחרים שלך. זה ייתן לך תובנות לגבי האסטרטגיה שלהם, למה הם עושים את זה וכיצד הכי טוב להתחרות מולם.
כאשר מתחילים שירות ליווי עסקי, חיוני לשקול היכן תמקם אותו וכיצד אתם מתכננים לשווק את שירותי הליווי שלכם. המיקום שלך ישחק תפקיד משמעותי בהחלטה זו.
זה גם חיוני לקחת בחשבון את התנאים הכלכליים באזור שלך. נכון לעכשיו, נראה שארצות הברית מוכנה למיתון כפול שעלול להשפיע לרעה על המיזמים העסקיים שלך.
הסמכות
לליווי עסקי יש בדרך כלל אישורים שונים. תעודת התאמה היא מסמך המאשר שאתה עומד בדרישות החוק. השגת אחד לפני התחלת קריירת הליווי שלך יכולה לעזור בשמירה על האינטרסים העסקיים שלך, אז זה חכם להגיש בקשה מראש.
משרד הבריאות של המדינה או שירותי רפואה פרטיים מציעים תעודות התאמה בחינם שתקפות לחמש שנים וללא תשלום. עם זאת, עליך להוכיח שאין לך עבר פלילי עדכני ואין לך מחלות מדבקות כדי להעפיל. לאחר מכן ניתן לחדש את התעודה מדי שנה.
אם אתה רוצה להיות מלווה עסקי, עשה קורס הדרכת רכב ליווי. תוכנית זו תצייד אותך במיומנויות הנדרשות לנהיגה ברכב ליווי ולעמידה במבחן שלך.
הקורס ילמד אותך תחומי אחריות נוספים כמו מתן מידע על רכב וניטור מצלמות אבטחה. מכיוון שמשימות אלו יידרשו ממך במהלך המשמרות שלך, חיוני שתהיה בעל ידע מעמיק בהן.
לאחר השלמת קורס זה בהצלחה, תוכל להמשיך בהכשרה נוספת על ידי קבלת תעודת CDL או CPP30411 III בפעולות אבטחה. הוראה אחרונה זו מלמדת כיצד להשתמש באקדח אקדח, באלות ואזיקים להגנה אישית כמו גם לזו של אחרים.
לאחר הקורס שלך, הקפד להישאר מחובר הן עם המדריכים והן עם החברים לכיתה מכיוון שרשתות חיונית בתעשיית האבטחה. יתר על כן, הרשמה לספק ההדרכה שלך יכולה לעדכן אותך לגבי משרות פנויות וחדשות רלוונטיות אחרות.
שיווק
תעשיית הליווי העסקי דורשת מגוון טכניקות שיווק כדי להפיץ את המודעות לשירותיה. אלה עשויים לכלול מדיה חברתית, שיווק מקוון ופרסום מסורתי.
תעשיית הליווי מתפתחת במהירות, ולכן חיוני לסוכנויות הליווי להישאר מעודכנות במגמות האחרונות בשיווק דיגיטלי ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). קידום אתרים מקיף ואסטרטגיית שיווק דיגיטלית תאפשר לך להגיע לקהל רחב יותר ולמשוך יותר לקוחות לאתר שלך.
דרך יעילה נוספת לקדם את סוכנות הליווי שלך היא באמצעות לוחות הודעות מקומיים. כאן תוכלו לפרסם אתרי אינטרנט, מבצעים ופרטי התקשרות, כמו גם ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולבנות מערכות יחסים עם הנוכחיים.
השתתף באירועים קהילתיים מקומיים כמו פסטיבלים ומצעדים כדי להכיר אנשים חדשים ולקבל הפניות חשובות. פעילויות אלו מציעות פלטפורמה מצוינת לנטוורקינג.
בעת שיווק סוכנות הליווי שלך, חיוני ליצור תדמית מותג חזקה. פעולה זו תעניק לסוכנות הליווי שלך יתרון על פני מתחרים אחרים ותשפר את המוניטין שלך בתעשייה.
סוכנות הליווי שלך זקוקה לאתר אטרקטיבי ידידותי למשתמש וכולל קריאות בולטות לפעולה. פעולה זו תעודד לקוחות פוטנציאליים להזמין שירות ולחזור שוב בעתיד.
בנוסף, האתר שלך חייב להיות מותאם למכשירים ניידים. לקוחות רבים מזמינים שירותים בטלפונים שלהם בזמן נסיעה, כך שאם האתר שלך אינו מותאם לנייד, הם עשויים לעבור לאתר מתחרה אחר.
כדי להבטיח שסוכנות הליווי שלך תישאר תחרותית, חיוני לשכור חברת SEO ושיווק דיגיטלי מנוסה. חברות אלו יכולות לסייע בפיתוח אסטרטגיה דיגיטלית יעילה והגדלת דירוג האתר שלך במנועי החיפוש – מה שמוביל ליותר הזמנות.
בנוסף לנוכחות מקוונת אטרקטיבית, על סוכנויות הליווי להיות גם צוות של מלווים מיומן ומנוסה. מלווים אלו יכולים להציע ללקוחות חוויות בלתי נשכחות שיניעו אותם לחזור שוב ושוב לאתר האינטרנט שלך.